اس های خنده دار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

غضنفر یتیم خونه میزنه.

.

.

.

 روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره

 

کمبود محبت شدید:نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه

 

 

 

من همش گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه

 

 

 

هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که توتـکی مثال ماه

سرکاری, مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه

 

 

 

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟

میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

 



اگر آن داف شیرازی به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را

 

!

به غضنفر میگن منشور کوروش رو به ایران آوردن چه پیامی دارید؟ … میگه فقط میخوام بگم منشور خان اندندندندی؟؟؟

 

عشق و عاشقی کمرنگ شده

محبت آهنگ شده ،

دوستی تکزنگ شده ،

مگه بین من و تو جنگ شده ،

نامرد دلم برات تنگ شده.

O < — <
0//|0/ | /0
][ |  (  )  ( )][
/  /   /   /  /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

تست  ازدواج غضنفر از زنش:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی؟

نیست ، نیست ، به جون خودم نیست ، گیر دادی میگم نیست ، خب چیکار کنم نیست ، عجب آدمیه میگم نیست ، باور کن لنگت تو دنیا نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست حتی سیلاب پاکستان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی